Místo výkonu práce: Karlovarský kraj !!! Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: jednoduché logistické aktivity i příprava zboží, naskladnění, zasílání reportů chybovosti z jednotlivých oddělení, kontrola plusových a mínusových pohybů v systému i ve skladu, vyřizování e-mailů s různými požadavky, evidence a dohled nad aktivní inventurou, meziprocesní kontrola, řešení záměn artiklů a štítků, případně další blíže nespecifikované expections nespadající do žádné výše zmíněné kategorie. Požadujeme: nutná základní znalost českého jazyka, komunikativní znalost AJ, nutná znalost práce na PC. Nabízíme: stravenky v hodnotě á 90,- Kč plně hrazené, dovolená navíc (25 dnů dovolené). Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem - místo a čas následné osobní schůzky dle předchozí telefonické či e-mailové domluvy !!!