menu

Operátor/ka Call centra

Název společnosti
OPTIMIA sociální podnik s.r.o. - ÚL

Další informace

Co vás čeká: " Práce ve společnosti, která je orientovaná nejen na cíle, ale i na zaměstnance a jejich potřeby " Budete pracovat na PC, telefonicky komunikovat a poskytovat zákaznický servis " budete součástí týmu největšího callcentra v naší společnosti a svojí prací ho budete podporovat " čeká vás práce na PC, komunikace s kolegy v týmu a písemná komunikace se stávajícími klienty " budete pracovat s interními systémy " Volání pouze na žádost klienta Co vám můžeme nabídnout " Zajímavou fixní mzdu a bonusy dle Vašich výsledků " Stabilní českou společnost, která ocení Váš přínos " Dostatek projektů - budeme spolupracovat tedy dlouhodobě " Smlouvu na HPP - plný i poloviční úvazek " 5 týdnů dovolené " Občerstvení na pracovišti zdarma " Relaxační místnost Požadavky: " Čeština je Váš rodný jazyk, jste komunikativní a ovládáte práci PC " Výhodou pokud již máte zkušenosti s call centrem a jste týmový hráč Možnost úvazku: 20-40 hodin/týden Pracovní doba: PO-PÁ v rozmezí 8:00-16:00 Práce vhodná i pro OZP. Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, možnost osobního ohodnocení Benefity: - bonus za doporučení kamaráda 3.000,- Kč - náborový příspěvek 5.000,- Kč Nechodit na pracoviště, první kontakt telefonicky (Po - Pá 8:00-15:00hod.) nebo emailem!

Informace

Publikováno
25. 3. 2024
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Práce na zkrácený úvazek
Mzdové ohodnocení
32 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce