menu

Administrativní pracovník/ce

Název společnosti
Pavel Munduch, Plzeň

Další informace

Životopis zasílejte na e-mail: munduchpavel@gmail.com Náplň práce: - realizace smluvených schůzek s našimi klienty, které zajišťuje centrála společnosti - spolupráce s analytickým oddělením - nastavení optimálního portfolia klienta - budování důvěrného vztahu s klientem Požadujeme: - ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání - minimálně maturita nebo praxe v oboru - pozitivní přístup k práci - ŘP skupiny B - licence PPZ od ČNB - výhodou - výborné komunikační dovednosti - uživatelskou znalost na PC Nabízíme: - zajištěnou klientelu callcentrem společnosti - zázemí pobočky a veškerý servis zdarma - pravidelná školení a workshopy - přátelský tým, který Ti se vším pomůže - pro šikovné poradce možnost kariérního růstu -příspěvky na osobní automobil -zvýhodněný telefonní tarif již od 150,-/měsíčně -firemní akce včetně dovolených Zaměstnanecké výhody: Možnost služebního auta, mobilní tarif, dovolená all inklusive za výkon, slevy na služby, vzdělání a osobní i finanční růst v rámci spolupráce zdarma

Informace

Publikováno
9. 8. 2021
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
20 000 - 35 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce