Další informace
Místo výkonu práce: Obrněné brigády 553/31, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup dle dohody. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: pružná pracovní doba dle dohody (Po-Pá).
Jsme rodinná daňová kancelář SCH - EKONOM s.r.o. se sídlem v Chebu a hledáme nového/novou člena/členku do našeho týmu. Zabýváme se zpracováváním účetnictví, daňových přiznání a poskytujeme další ekonomické služby. Náš tým pětadvaceti účetních a daňových poradců se stará o více než 300 klientů z Karlovarského a Plzeňského kraje. Do tohoto týmu hledáme pracovitého/pracovitou a pečlivého/pečlivou kolegu/kolegyni.
Náplň práce (spolupráce):
- spolupráce při vytváření a upřesňování metodiky účtování a implementaci českých obecně závazných právních předpisů do vnitřních účetních směrnic účetní jednotky
- spolupráce při implementaci, správě a údržbě účetního a informačního systému účetní jednotky
- spolupráce při vytváření vnitřních účetních směrnic pro oblast vedení účetnictví v souladu s národními i mezinárodními účetními standardy
- spolupráce při tvorbě převodového můstku mezi účetnictvím podle českých účetních předpisů a účetnictvím podle mezinárodních účetních standardů
- spolupráce s Daňovým poradcem při zajišťování agendy některých daní.
Náplň práce (samostatně):
- pravidelná komunikace s účetní jednotkou vedoucí ke správnému účtování
- kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence
- samostatné účtování jednotlivých účetních operací finančního účetnictví
- zpracovávání účetních dokladů pro automatizované zpracovávání
- provádění měsíčních kontrol ve finančním účetnictví
- zpracování měsíčních a ročních závěrek
- správa a zajištění inventarizace účtů majetku a závazků
- příprava podkladů a spolupráce s auditory
- řešení problematických účetních případů
- kontrola správnosti zpracování účetních operací významných pro účetní jednotku
- kontrola správnosti vedení účetnictví podle obecně závazných právních předpisů (českých účetních předpisů, daňových a dalších obecně závazných právních předpisů), eventuálně podle mezinárodních účetních standardů
- kontrola účetního systému, tj. především kontrola dodržování nařízení a norem platných uvnitř účetní jednotky, dodržování platné legislativy, kontrola vedení účetnictví s důrazem na jeho úplnost, průkaznost a správnost
- komunikace a spolupráce s externími subjekty (např. daňový poradce, auditor, finanční úřad)
- organizace a koordinace činností mezi pracovníky, kteří dodávají podklady k účtování
- sestavení účetní závěrky (rozvahy, výkazu zisku a ztráty, přílohy účetní závěrky, popř. cash flow a přehledu o změnách vlastního kapitálu) v souladu s českými účetními předpisy
- zpracování pravidelných výstupů z účetnictví pro potřeby managementu účetní jednotky či mateřské společnosti
- rozdělování úkolů při sestavování účetní závěrky a průběžná koordinace zapojených pracovníků klienta
- zajištění zveřejnění účetní závěrky
- zajištění předávání / archivace účetních dokladů
- vyplňování formulářů a hlášení pro státní orgány (záznamní povinnost, oznamovací povinnost, daňové formuláře, statistika)
- spolupráce s orgány státní správy a s ostatními institucemi při provádění účetních kontrol a revizí ve spolupráci s daňovým poradcem.
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v oboru finance, ekonomika (VŠ vzdělání lze nahradit 10-ti lety praxe v oboru)
- praxe minimálně 5 let jako všeobecní účetní
- doporučené - certifikát svazu účetních - Certifikovaný/á účetní
- znalost německého jazyka výhodou.
Nabízíme:
- příjemné prostředí v nově vybavených kancelářích
- přátelský pracovní kolektiv
- po zapracování možnost příležitostně home office
- dobrovolná výuka němčiny se zkušeným lektorem (rodilý mluvčí) v rámci pracovní doby
- možnost platového růstu
- stravenky
- osobní ohodnocení podle výkonu a odbornosti
- roční odměny podle výsledků společnosti.
Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.