menu

Staff Associate, Customer Relations

Název společnosti
AT & T Global Network Services Czech Republic s.r.o. - pracoviště

Další informace

První kontakt e-mailem. Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, dochvilnost, kolegialita, pečlivost - Výhodou jsou certifikáty v oblasti IT (ECDL, CCNA, Microsoft Applications certification, ...) Uchazeči musí úspěšně projít technickým testem, anglickým testem a ústním pohovorem během výběrového řízení Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Informace

Publikováno
24. 6. 2022
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
29 300 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce