Další informace
Naše obchodní společnost působí na českém trhu více jak 20 let. Nabízíme ve svých vlastních provozovnách motoristům komplexní profesionální služby.
Do našeho rozšiřujícího se kolektivu na pobočku Autocentrum hledáme šikovného a spolehlivého člověka.
Požadujeme:
o práce s PC - Office (kancelářský balík), e-mail, účetní program, vyhledávání v internetovém prohlížeči
o řidičský průkaz typu B - aktivní řízení osobních vozidel (manuál. i automatická převodovka)
o samostatnost, zodpovědnost, flexibilita
o efektivní komunikace s ostatními lidmi napříč firmou
o Nj nebo Aj výhodou
Náplň práce:
o provádění a udržování široké škály administrativních prací (fakturace, příprava a evidence smluv, tabulky aj.)
o zajištění prodejních a provozních záležitostí (banky, úřady, pošta, papírnictví aj.)
o příprava a vyplňování různých zakázek, výkazů, formulářů (pojistné události aj.)
o komunikace prostřednictvím telefonů, e-mailů, osobně nebo prostřednictvím aplikací
o příprava podkladů a zázemí pro jednatele, jednání a různé porady
Nabízíme: přátelská atmosféra menší firmy, stabilní práce, firemní benefity, pohyblivá složka mzdy.
Nutný e-mailový kontakt.