Jaká práce vás čeká?
- Vedení, řízení a rozvíjení finanční agendy začleněním nových systémů a procesů v rámci skupiny BW
- Poskytování komplexní finanční podpory a finančního poradenství vrcholovému managementu BW
- Podílení se na přípravě prognóz a rozpočtů zahrnujících plánované investiční akce
- Spolupráce s externími subjekty-bankami - bankovní záruky, akreditivy
- Spolupráce s auditory
- Správa a evidence dokladů souvisejících s plánovanými a realizovanými výdaji - objednávky, podklady k výběrovým řízením, daňové doklady
- Měsíční, roční reporting BW
- Odpovědnost za sestavování roční účetní uzávěrky
- Tvorba statistických výkazů
- Částečná nebo úplná účetní kvalifikace, úzká spolupráce s účetním oddělením
- Vedení mzdové agendy
- Zajištění dodržování všech příslušných daňových a jiných právních předpisů
- Reagování na všechny žádosti skupiny BW o finanční informace
- Nastavení postupů kvality financování společnosti
Co byste měl/a splňovat?
- VŠ ekonomického směru
- Praxe na obdobné pozici min. 2 roky
- Anglický jazyk na pokročilé úrovni (komunikace písemně i ústně)
- Umět pracovat v MS Office
- Organizační a komunikační schopnosti
- Být spolehlivý/á, pečlivý/á, samostatný/á a mít týmového ducha
- Mít řidičský průkaz sk.B