Další informace
1. kontakt - tel.: 725 933 626, e-mail: lydie.hrdlickova@logtech.cz
Společnost LogTech zastupuje v ČR a na Slovensku systémové integrátory dodávající automatizovaná řešení pro dopravu a třízení kusových položek. Typickými zákazníky jsou letiště, velká distribuční centra, firmy zabývající se expresní přepravou zásilek apod. V souvislosti s nárůstem počtu instalací hledáme do servisního týmu servisního technika(y) pro zabezpečení poprodejní servisní podpory instalovaných systémů. Dle odborných kompetencí/praxe můžeme obsadit pozici JUNIOR anebo SENIOR.
Náplň práce:
- zajištění preventivního plánovaného servisu jednotlivých zařízení instalovaných v ČR a na Slovensku, /případně také v jiných státech/
- koordinace servisní podpory třetích stran,
- zajištění korektivního servisu,
- související administrativa (výkazy, reporty, inventury náhradních dílů)
- v prvních několika měsících bude nový kolega mentorován senior kolegou
Požadavky:
- minimálně středoškolské vzdělání technického směru, (například obor elektro, servis strojů a zařízení, elektromechanik, technik údržby apod.)
- platná vyhláška 50, par. 6 výhodou, v případě potřeby podpoříme při získání potřebného certifikátu
- znalost anglického jazyka /případně i němčiny/ - nutnost porozumět technickým manuálům + základní komunikativní úroveň, důležitá je schopnost domluvit se, nikoliv "školometská" angličtina. (V případě potřeby podpoříme interním vzdělávacím programem se zaměřením na praktické využití angličtiny).
- základní teoretická orientace v řídících systémech PLC, znalost problematiky motorů, jejich ovládání … - vítána
- řidičský průkaz B
- samostatnost, systematičnost, pečlivost
- flexibilita (časová, místní)
- výhodou zkušenost s podporou automatizovaných systémů, není ale podmínkou
Nabízíme:
- nástupní mzda 45 000 Kč - 50 000 Kč (dle seniority kandidáta), prémie
- samostatnou práci, která není vázána na přítomnost v konkrétní kanceláři, přesto se spoustou interakcí s kolegy ze servisního oddělení.
- osobní rozvojový plán (vzdělávání, osvojování dalších dovedností a zkušeností) s navázaným bonusovým programem s cílovou odměnou 1 ročního platu
- administrativní část práce je možné vykonávat z home-office.
- profesionální podporu zahraničními kolegy (Holandsko, Německo …),
- práci na projektech pro rychle rostoucí zákazníky v oblasti logistiky,
- podporu při rozvoji jazykových dovedností (bude-li potřeba)
- podporu při rozvoji odborných dovedností (obnovování vyhlášky, specializovaná školení SIEMENS, SEW, apod.…)
- služební auto případně úhradu nákladů spojených s použitím vlastního auta po zkušební dobu
- mobilní telefon, mobilní internet
- ideální kandidát je z REGIONU STŘEDNÍ ČECHY, další pozici máme otevřenou pro kandidáta z MORAVY
Místo výkonu práce:
- primární lokalita: STŘEDNÍ ČECHY - BENEŠOV
- převážně mimo kancelář (různá místa instalací u zákazníků - region ČECHY 90%, 10% MORAVA + zahraničí dle potřeby)
- back-office podpora v Ostravě/Praze
Poznámky:
- místo jak pro "junior" tak pro "senior" technika
- vhodné pro kandidáta se zájmem o techniku (mechanika, elektromechanika, řídící systémy, elektronika)