menu

Finanční manažer/ka

Název společnosti
European Staal Czech Republic s.r.o. - Pardubice

Další informace

Popis pozice 1.Tvorba P&L (PPSTiP) (ukazatele tržeb na straně příjmů, odhady nákladů: obchodní a administrativní náklady, ostatní náklady, výpočet provozního a čistého zisku, krátkodobé a dlouhodobé prognózy): Rozpočtování, ekonomické analýzy; Finanční plánování (rozpočty, prognózy, reporting) Kontrola plnění rozpočtu; Analýza finanční a ekonomické činnosti podniku (dynamika ukazatelů účetního výkaznictví o výsledcích finanční a ekonomické činnosti podniku, tržby za služby, odhady nákladů); Analýza příjmů a výdajů podle rozpočtových položek; Zodpovědnost za finanční plány, rozpočty a analýzy, vedení účetnictví a daní, kontrola, výkaznictví, dodržování zákonů a předpisů. 2.Tvorba CF (DDS): Tvorba rozpočtu DDS, kontrola realizace, Plan-Fact, psaní analytických poznámek k realizaci; Sledování žádostí o platbu, vytváření registru plateb; Plánování peněžních toků; Stanovení postupu při placení závazků. Denní tvorba účtů a jejich úhrada. 3. Plánování splátkového kalendáře do měsíce, sledování plateb 4. Kontrola nákladů, finanční kontrola (účtenky, smlouvy, zásoby, obrat materiálu) 5. Samostatná příprava jednotlivých částí účetní závěrky dle IFRS (IFRS); 6. Organizace interakce s bankami, daňovými službami, právnickými osobami. leasingové společnosti pro rozvoj podniku, v souladu s vnitřními předpisy společnosti; 7. Zodpovědnost za finanční plány, rozpočty a analýzy, vedení účetnictví a daní, kontrola, výkaznictví, dodržování zákonů a předpisů; 8. Kontrola čerpání finančních prostředků schválených položkově na aktuální měsíc; 9. Sledování realizace zadávacích řízení s přihlédnutím k výběrovému řízení. Kontrola finanční podpory nad plánem nákupu; 10. Příprava měsíční a roční účetní závěrky; 11. Kontrola kvality přípravy finančních dokumentů pro audit a podpora interakce mezi finančním oddělením a zaměstnanci auditu; 12. Měsíční organizace účetního výkaznictví ve společné databázi v účetním systému Mechel (APOD); 13. Sledování objektivity výpočtů mezd s účetním oddělením s přihlédnutím k plánovaným ukazatelům; 14. Plnění dalších pokynů vedoucího; 15. Účast na inventarizaci. Co Vám můžeme nabídnout - Práci na plný úvazek ve stabilní společnosti. - Nástup možný ihned,. - Příspěvek na stravování. - Služební vozidlo. - Možnost dalšího rozvoje a profesního růstu. První kontakt e-mailem.

Informace

Publikováno
4. 1. 2024
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
70 000 - 95 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce