Místo výkonu práce Pardubice.
Vaší náplní práce bude:
- Vyřizování požadavků klientů, kteří se dovolali na zákaznickou linku (týkají se objednání zboží, dodání, vrácení peněz apod.)
- Zajišťování emailové korespondence a chatu
- administrativa v interním počítačovém systému
Hledáme člověka, který má:
- Plynulou znalost němčiny slovem i písmem - bude prověřena zaměstnavatelem
- Dobrou znalost práce na PC - bude prověřena zaměstnavatelem
- Časovou flexibilitu (linky jsou v provozu 7-21)
Zaměstnanecké výhody: stravenky, 25 dní dovolené, zvýhodněný tarif na volání, firemní snídaně, akce pro zaměstnance, bonusy za věrnost/doporučení nového zaměstnance
První kontakt telefonicky nebo e-mailem - pracovní dny 8:00 - 14:00 hod.