menu

Provozní manager / managerka na Vilu na Landeku

Název společnosti
Vila na Landeku s.r.o.

Další informace

1. kontakt e-mailem. Životopis zašlete na: info@vilanalandeku.cz Hledáme nového energického PROVOZNÍHO MANAGERA Kdo jsme? Prvorepubliková Vila na Landeku funguje od roku 2018 jako stylový *** penzion s hlavním zaměřením na pořádání svateb. Pojď se podílet na provozu ubytování a organizaci zajímavých eventů. Co tě čeká? - vedení denního provozu penzionu - práce se systémem previo, booking.com, airbnb, amazing places - správa ubytování - příprava snídaní, zajištění personálu na úklid a opravy - kontrola a zodpovědnost za kvalitu nabízených služeb - příprava a organizace soukromých a firemních eventů během roku (především svateb), kompletní organizace - rozjezd kulturních akcí pro veřejnost - zajišťování personálu na eventy - emailová a telefonická komunikace a osobní schůzky se zákazníky - marketingová propagace vily na sociálních sítích - tvorba textů a obsahu pro různé účely - emaily, žádosti o dotace na akce, manuály Co od tebe požadujeme? - energičnost, "tah na bránu" - dokončování věcí, zpracování úkolu jako celku od A do 7 - schopnost hledat řešení problémů a nenadálých situací s klidnou hlavou - výborné komunikační schopnosti - skvělé organizační dovednosti - být na "příjmu" mimo běžnou pracovní dobu pro komunikaci s ubytovanými hosty - často práce o víkendu (svatby, akce) a volno během týdne - vynikající time a projektový management, včetně schopnosti orientace ve vícero projektech současně - zkušenost s tvorbou marketingového obsahu - pečlivost a důslednost - nápady a kreativitu - dobré estetické cítění a smysl pro detail, zkušenost s floristikou výhodou - silné písemné a verbální komunikační dovednosti - vlastní auto a řidičský průkaz typu B - angličtina na bezproblémové komunikativní úrovni (středně pokročily a vyšší úrovně ) - další jazyky Polština, Němčina, Ruština výhodou - dobrá uživatelská znalost Microsoft Word + Excel, Google calendar, Gmail, Canva, Instagram, Facebook Co ti za to můžeme nabídnout? - budeš součástí mladého energického rodinného kolektivu - dobře finančně ohodnocená práce s provizním podílením na výdělcích - časová flexibilita. Pracovní dobu si můžeš řídit dle sebe podle chodu provozu - čeká tě zajímavá práce s možností seberealizace - práce bude velmi pestrá a kreativní, rozhodně ne nudná - získáš zajímavá zkušeností a přičichneš ke všem činnostem souvisejícím s provozem, budováním, plánovaním a organizováním - dostaneš příležitosti ukázat co v tobě je a realizovat své nápady - setkání se spoustou zajímavých a inspirativních lidí - další benefity: telefon s tarifem, firemní notebook, vzdělávací kurzy, školení, možnost občasné práce z domova, proplacené přesčasy Co bychom uvítali? - dobrý vztah k malým dětem - zkušenosti s pořádáním kulturních, či jiných akcí - zkušenost s vedením a prací s lidmi - zkušenosti s prací v hotelnictví - copywrtiting - marketingové znalosti a dovednosti - vztah k dekoracím, designu a floristice Zaměstnanecké výhody: bonusy/prémie, provize z prodeje, firemní telefon s tarifem, firemní notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, vzdělávací kurzy, školení, možnost občasné práce z domova Pokud tě naše pracovní nabídka oslovila, pak nám pošli svůj životopis, nastoupit můžeš co nejdříve.

Informace

Publikováno
15. 5. 2023
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
29 000 - 39 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce