První kontakt e-mailem.
Specialista marketingu zajišťuje marketingové aktivity vycházející ze strategického plánu organizace, jejichž cílem je zviditelnění a propagace společnosti, produktů.
" Spolupráce na tvorbě marketingového a obchodního plánu.
" Analýza prodeje a trhů a monitoring trhu.
" Vyhodnocování efektivity marketingových činností.
" Komunikace s marketingovými odděleními obchodních partnerů.
" Vytváření optimální marketingové strategie.
" Získávání informací o potenciálu trhu, konkurenci, požadavcích zákazníků a produktech.
" Příprava a realizace aktivit pro zvýšení prodeje.
" Spolupráce při tvorbě, zajišťování a aktualizaci webových stránek a informačních a propagačních materiálů.
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů placené dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, životní pojištění, atd.
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.