menu

Specialista / Specialistka pro oblast pojištění, asistent / asistentka

Název společnosti
Centrum hypotečního poradenství, s.r.o.

Další informace

1. kontakt e-mailem. Životopis zašlete na: eva.pustelnik@chpfinance.cz Požadavky: praxe v pojišťovnictví nebo callcentru výhodou Co budeš dělat? •Budeš s našimi klienty hodně komunikovat – především telefonicky a e-mailem. •Vysvětlíš věci ohledně jejich smlouvy a případně zařídíš její úpravu. •Pomůžeš těm, co měli smůlu, nahlásit škodu a řekneš, jak postupovat dál. •Zájemcům o nové pojištění pomůžeš s uzavřením nové smlouvy. •Můžeš se podílet na zlepšování chodu klientského servisu (neustále na něčem pracujeme). •Administrativu spojenou s obsluhou klientů (zápis do CRM, zadávání a kontrola úkolů, skenování, zpracování pošty, doplňování do tabulek, příprava záznamů, žádostí) •Zajišťovat plynulý chod kanceláře. Budoucího kolegu/kolegyni si představujeme jako: •Komunikativního člověka, který bude s radostí pomáhat našim klientům. •Člověka, který je zodpovědný a spolehlivý. •Samostatného jedince, který hledá řešení místo říkání „to nejde. •Týmového hráče se smyslem pro humor. •Běžného uživatele PC, nepotřebujeme žádného mistra v excelovských tabulkách. •Člověka, který bude mít chuť se neustále vzdělávat. Co musíš už nyní splňovat? •Ukončené SŠ vzdělání s maturitou. •Praxi v pojišťovnictví. •Již složené zkoušky Co nabízíme? •Práci ve stabilní společnosti s dlouholetou vizí. •Práci na hlavní pracovní poměr. •Velmi příjemné pracovní prostředí a pohodový tým lidí. •Individuální rozvržení pracovní doby. •Možnost občasné práce z domova. •Práci s moderními poradenskými nástroji. •Prostor pro osobní rozvoj a vzdělávání. •Skvělou dostupnost kanceláře v Ostravě. •Možnost prosadit své myšlenky a nápady na zlepšení našich služeb. Myslíš, že to zvládneš? Pošli nám životopis na adresu eva.pustelnik@chpfinance.cz a my se Ti ozveme.

Informace

Publikováno
27. 3. 2023
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
30 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce