Místo výkonu práce Pardubice.
Vaší náplní práce bude:
- vyřizování požadavků klientů, kteří se dovolali na zákaznickou linku (týkají se objednání zboží, dodání, vrácení peněz apod.)
- zajišťování emailové korespondence a chatu
- administrativa v interním počítačovém systému
Hledáme člověka, který má:
- plynulou znalost němčiny slovem i písmem - bude prověřena zaměstnavatelem
- dobrou znalost práce na PC - bude prověřena zaměstnavatelem
- časovou flexibilitu (linky jsou v provozu 7-21)
První smlouva na dobu určitou v délce 1 roku
Zaměstnanecké výhody: stravenky, 25 dní dovolené, jazykové kurzy, zvýhodněný tarif na volání, firemní snídaně, akce pro zaměstnance, bonusy za věrnost/doporučení nového zaměstnance
První kontakt telefonicky nebo e-mailem - pracovní dny 8:00 - 16:00 hod.