menu

Corporate Credits Administrator I

Název společnosti
KBC Global Services Czech Branch pracoviště

Další informace

První kontakt e-mailem. Vaší zodpovědností bude: - řídit předání úvěrových smluv centrály KBC Belgium našemu týmu v Brně - porozumět aktivitám, pracovat na vývoji obsahu, zajistit udržitelnost znalostí v týmu - udržovat a aktualizovat pracovní postupy - vyhodnocovat výsledky podnikového testování aktualizací aplikací - registrace nových úvěrů a údržba stávajících v systému (Loan IQ), sledování kolaterálů a kovenantů - řízení událostí na těchto úvěrech - čerpání, rollovery, příchozí / odchozí poplatky atd. - sledování úvěrových nástrojů (např. zpracování splátek, zaúčtování rezerv) - interní a externí reporting Specifické požadavky: - angličtina na plynulé úrovni - slovem i písmem - dobré komunikační schopnosti - budete podporovat ostatní týmy a komunikovat s nimi - týmový přístup a schopnost podporovat své kolegy a komunikovat s ostatními lidmi - orientace na procesy - orientace na detail a spřízněnost s čísly - dobrá znalost práce na PC a znalost MS Office - zejména Excel a Outlook Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené - 3 dny osobního volna - stravenková karta, systém benefitů Cafeteria, Multisport karta - školení na soft skills a hard skills v prostorách společnosti na základě rozvojových potřeb a rolí Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Informace

Publikováno
23. 6. 2023
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
30 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce