menu

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

Název společnosti
Notino, s.r.o.

Další informace

Požadavky: Znalost francouzského jazyka na úrovni rodilého mluvčího, velmi dobrá znalost anglického jazyka, znalost programů Dactela a Elis výhodou CO BUDETE DĚLAT? - Podpora zákazníků prostřednictvím e-mailů a telefonátů - Veškerá administrativa spojená s objednávkami zákazníků - Poskytování produktového poradenství a zacíleného doporučení CO OD VÁS OČEKÁVÁME? - Spolehlivost, prozákaznický přístup - Odolnost vůči stresu, proaktivitu, otevřenost vůči změnám, chuť se učit nové věci. VIP ceník, stravenky, příspěvek na Multisport, Little extras, výhodný tarif mobilních služeb Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Informace

Publikováno
19. 5. 2023
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
31 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce