menu

Back Office do obchodního oddělení s NĚMČINOU (m,ž)

Název společnosti
SEVEROTISK s.r.o.

Další informace

Hledáte různorodou práci v administrativě, back office spojený s obchodem? Rádi komunikujete s lidmi a nekoukáte na překážky, ale hledáte způsoby, jak věci udělat jinak a lépe? A vždy Vás zajímalo, jak se tiskne Váš oblíbený časopis či leták, který dostáváte do schránky? Pokud jste se v popisu našel/a, neváhejte a staňte se důležitým článkem v naší společnosti. Rozhodně se nebudete nudit - čeká vás kontakt s klienty, ale také administrativní úkony, které vyžadují velkou pečlivost a spolehlivost. Náplň práce: * denní komunikace se zákazníky, zákaznický servis * zadávání základních informací o zakázkách do interního systému, práce se systémem a využívání jeho výstupů * komunikace s kolegy z výroby * zpracování objednávek jednotlivých zakázek * zpracování poptávek a kalkulací * příprava podkladů pro Obchodního ředitele k jednání * příprava podkladů pro uzavírání obchodních smluv Požadujeme: * SŠ vzdělání * velmi dobrou znalost NJ - slovem i písmem!!! * znalost AJ výhodou * dobré uživatelské znalosti MS-Office, především Excel * dobré ústní i písemné vyjadřovací schopnosti * schopnost spolupráce v týmu, vlastní iniciativa a pečlivost * příjemné vystupování a pozitivní vztah k zákazníkům * znalost polygrafie výhodou Informace: * nástup DLE DOMLUVY * nástupní mzda dle zkušeností * práce na HPP Výhody: * pružná pracovní doba * možnost pracovat v režimu Home office 2 dny v týdnu * stravenky v hodnotě 150Kč * zázemí stabilní společnosti * 22 dní dovolené na Váš odpočinek * příspěvek na volný čas 2.000 Kč ročně * příspěvek na životní/penzijní připojištění * vánoční odměna v závislosti na plnění plánu společnosti * dobrou dopravní dostupnost do zaměstnání Kontakt: e-mailem

Informace

Publikováno
15. 5. 2024
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
35 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce