menu

Administrativní pracovníci úseku kvality

Název společnosti
Městský ústav sociálních služeb Jirkov, příspěvková organizace

Další informace

V případě zájmu zašlete, prosím, strukturovaný životopis na e-mail: personalni@meussj.cz, případně kontaktujte personální oddělení na tel. č. 474 684 432. Náplň práce: - administrativní činnosti, vedení databází a evidencí na úseku kvality, - podpora a tvorba administrativních podkladů pro řízení interní dokumentace, - zpracovávání dokumentů dle ISO 9001, - vedení řízené dokumentace - administrativní podpora a realizace činností v rámci vnitřního kontrolního systému - administrativní zajištění řízení projektů a dotačních titulů Požadujeme: - vzdělání min. SŠ s maturitou (zaměření všeobecné či administrativní, správní činnosti apod.), - pokročilý v práci s PC (znalost MS Office, plná znalost MS Word, MS Excel minimálně v rozsahu vedení databází, kontingence), - výhodou znalost řízení dle ISO 9001, - výhodou znalost oblasti GDPR, - výhodou znalost prostředí projektového řízení (EU fondy, Norské a EHP fondy, české dotační tituly apod.), - výpis z rejstříku trestů, - spolehlivost, - zodpovědnost, - výhodou VOŠ, VŠ v oboru správní činnosti, sociální práce či jiné zaměření vhodné pro sociální služby, - splnění kvalifikace dle zák. 108/2006 Sb. na pozici sociální pracovník výhodou. Nabízíme: - odpovídající platové ohodnocení (platové zařazení 10. - 11. tř. od 23.390, - Kč do 37.170, - Kč dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. podle dosažené kvalifikace a praxe) + osobní ohodnocení + odměny, - pevná pracovní doba, rovnoměrná ranní (po - pá 6:30 - 15:00), - firemní benefity, - moderní, nově vybavené bezpečné pracovní prostředí vč. vybavení moderními technologiemi - kolegiální a přátelskou atmosféru, - zodpovědnou činnost u důvěryhodného zaměstnavatele. Nástup dle domluvy.

Informace

Publikováno
30. 7. 2024
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
23 390 - 37 170 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce