menu

Asistent/asistentka jednatele

Název společnosti
STEBAL rent spol. s r.o.

Další informace

Požadujeme - SŠ vzdělání - aktivní znalost českého a anglického jazyka slovem i písmem, výhodou je UA či RU jazyk - administrativní důslednost, pečlivost - znalost práce na PC - příjemné a profesionální vystupování - organizační a koordinační schopnosti Náplň práce - Zajišťování chodu kanceláře jednatele společnosti - Sjednávání a plánování schůzek - Administrativa - Evidence a zpracování příchozí pošty - Komunikace s úřady, zákazníky a napříč společností - Příprava a zpracování dokumentů pro chod společnosti - Pracovní doba od 7 do 16:30h. Zaměstnanecké výhody: 4 sick days, kafetérie na pracovišti, mobilní telefon, po zkušební době služební vozidlo i k soukromým účelům V případě zájmu zasílejte své životopisy na e--mail: kusova@stebal.cz

Informace

Publikováno
22. 7. 2024
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
35 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce