menu

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

Název společnosti
HAUSER spol. s r.o.

Další informace

Náplň práce: Komunikace s našimi zákazníky v Německu, Velké Británii, České a Slovenské republice (telefon, e-mail) Příjem a zpracování servisních požadavků Organizace dojezdu servisního technika Přímá spolupráce v rámci servisu s dalšími kolegy a servisními partnery na našich evropských pobočkách Požadujeme: Aktivní znalost německého jazyka alespoň na úrovni B2 a anglického jazyka na úrovni B1, znalost češtiny C1 nebo rodilý mluvčí Prozákaznický přístup Organizační schopnosti Ochotu pracovat na směny 7,5 h denně Zkušenost ze zákaznického servisu je pro Vás výhodou, nikoli podmínkou Nabízíme: Příjemné pracovní zázemí mezinárodni expandující společnosti Aktivní využití cizích jazyků na denní bázi Motivující finanční ohodnocení úměrné náročnosti pozice a Vašim zkušenostem Dotované stravovaní 5 týdnů placené dovolené Další placené volno až 5 dní ročně za odpracovanou dobu Možnost práce z domova 30%, v případě větší dojezdové vzdálenosti až 90% Možnost zkráceného pracovního úvazku – min. 60% plného úvazku Příspěvek na životní pojištění / penzijní spoření Věrnostní prémie za odpracovanou dobu Podporu v dalším vzdělávání (jazykové kurzy) Příspěvek na dětské letní tábory Příspěvek na sportovní a volnočasové aktivity Zdarma očkování proti chřipce Místo výkonu práce: České Budějovice Je to pozice přesně pro Vás? Tak nám prosím pošlete svůj životopis i v německém jazyce. Více volných míst najdete na www.hauser.cz

Informace

Publikováno
15. 7. 2024
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Práce na zkrácený úvazek
Mzdové ohodnocení
40 000 - 50 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce