menu

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE

Název společnosti
4home, a.s. zásilkový obchod, Hradec Králové

Další informace

Náplň práce: Administrativní agenda. Komunikace s obchodními partnery a zákazníky. Tvorba textů. E-mailová komunikace. Práce s reporty. Profil uchazeče: Velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti. Velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC (Excel, Outlook, Word, Internet). Výborná znalost ČJ (gramatika). Schopnost samostatného rozhodování a řešení problému. Orientace na detail, pečlivost a přesnost při zpracování agendy. Aktivní přístup a ochota zdokonalovat své znalosti a dovednosti. Praxe v e-commerce sféře vítána. Znalost informačního systému NAV výhodou - není podmínkou. Řidičský průkaz sk. B - výhodou. Nabízíme: Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou. Zázemí stabilní české společnosti. Příjemné pracovní prostředí, bezproblémové parkování. Motivační finanční ohodnocení.

Informace

Publikováno
15. 7. 2024
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
28 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce