První kontakt e-mailem.
Administrativní a ekonomické znalosti, zkušenost s vedením lidí
Náplň práce:
samostatná organizace činností na směnách (koordinace 3 až 8 členného týmu)
· provádění pravidelných kontrol činností směny a zodpovědnost za výsledky daného dne, reporting
· podpora nových kolegů a kolegyň při jejich zapracování
· zodpovědnost za finanční hotovost a vyúčtování pokladen
· vykonávání všech provozních a manuálních činností včetně práce na pokladně
· motivace a podpora týmu, spolu s poskytováním průběžné zpětné vazby
· zajištění spokojenosti zákazníků prodejny dodržováním firemních pravidel
· příprava prodejny na pravidelnou inventuru
· péče o vzhled a čistotu prodejny
Nabízíme:
- práce v rozvíjející se společnosti - možnost kariérního postupu
- dvousložkový plat (fix prémie)
- slevy na zaměstnanecké nákupy
- propracovaný systém zaškolení a interního vzdělávání
- flexibilní pracovní doba
- stravenky v nadstandardní hodnotě