VAŠÍM ÚKOLEM BUDE:
* Vytváření položek FA, vyřizování požadavků v systému SAP a vytváření nových majetkových položek
* Kontrola a zaúčtování FA likvidací a FA aktivací
* Měsíční FA uzávěrky pro přidělené oblasti
* Archivace všech potřebných dokumentů
* Vytváření a aktivace aktiv s nízkou hodnotou
* Úzká spolupráce s dalšími zúčastněnými stranami, např.: auditory, oddělení nákupu a kontroly
POŽADUJEME:
" Vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání v oboru financí či jiném relevantním oboru.
" Alespoň 2 roky zkušeností s účetnictvím.
" Znalost MS Office.
" Znalost SAP výhodou.
" Znalost angličtiny či němčiny na výborné úrovni (psaná i mluvená)
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY:
13.mzda, home office, 5 týdnů dovolené, 3 sick days, stravenky, jazykové vzdělávání, příspěvek za loajalitu