menu

People operations specialist, Spain

Název společnosti
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Další informace

Komunikujete rádi s lidmi? Zajímají vás témata související s personalistikou? Jste týmový hráč, dobře organizovaný a rádi pracujete s daty? Umíte anglicky a španělsky? Pak můžete být tím nejlepším kandidátem do jednoho z našich týmů PPSC. Zkratka PPSC znamená People Pulse Support Center, oddělení, které poskytuje podporu interním zaměstnancům v tématech souvisejících s HR (People Operations). Jako People operations specialist, Spain, budete pomáhat našim zaměstnancům ve Španělsku a jejich manažerům se správou a údržbou dat v HR systémech pro procesy související s životním cyklem a odměňováním zaměstnanců, včetně tvorby zaměstnanecké dokumentace. Dozvíte se informace týkající se HR zásad a zpracování HR dat a budete v kontaktu s místním týmem People Operations a zainteresovanými stranami. Jakmile se naučíte potřebné procesy, budete mít příležitost podílet se na různých projektech a rozvíjet své dovednosti. Klíčové povinnosti: o Komunikace se zákazníky (našimi kolegy z PPG) prostřednictvím telefonu, chatu nebo lístku a navigujte je v HR systémech, pomozte s dotazy ohledně personálních zásad a příslušných vládních nařízení o Vytvářet a aktualizovat dokumentaci pro zaměstnance a spolupracovat s místními HR týmy o Zpracovávat různé zaměstnanecké události ve Workday (např. nové nábory, přesuny, povýšení, změny smluv, změny platů, dovolené, ukončení atd.) o Provádět kontroly kvality dat, monitorovat a opravovat chyby zpracování o Udržujte soubory a záznamy zaměstnanců tak, aby splňovaly definované požadavky o Spolupracujte se členy týmu a podpořte je při řešení každodenních výzev o Neustále zlepšovat procesy související s HR a účastnit se projektů o Vytvářet a aktualizovat dokumentaci související s procesem Kvalifikace: o Plně profesionální plynulost v angličtině a španělštině o Dobrá znalost práce na počítači (Microsoft Office: Excel, Word a PowerPoint) o Přístup k zákaznickému servisu (zkušenosti v zákaznickém servisu se zaměřením na přímý kontakt se zákazníkem a administraci dat výhodou) o Silné analytické schopnosti, smysl pro detail, zaměření na řešení o Dobrý time management a schopnost stanovit priority o Myšlení a proaktivita neustálého zlepšování o Zkušenosti s ticketingovými nástroji nebo Workday výhodou Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Informace

Publikováno
2. 7. 2024
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
33 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce