menu

Zástupce vedoucího uklidu / Četař/ka

Název společnosti
B+N Czech Republic Facility Services s.r.o.. - pracoviště Lipno nad Vltavou

Další informace

V současné době hledáme kolegu/kolegyni, který(á) se nebojí výzev a ke své práci přistupuje aktivně a zodpovědně. Jestli se takto vnímáte, tak je velmi pravděpodobné, že se naše cesty mohou protnout. Náš četař má přehled o dění v hotelovém komplexu a ví, jak organizačně zajistit hladký chod úklidu a toho, co klienti potřebují. Má na starost administrativu, organizaci práce a také kontrolu. V případě, že je třeba, neváhá a sám se ujímá lana - pomáhá. Detailní popis pozice " Kontrola sestav od zákazníka, kontrola počtu příjezdů a odjezdů " Organizace a rozdělení denní, týdenní, měsíční práce mezi úklidové pracovnice dle sestav od zákazníka " Organizace mimořádných generálních úklidů " Účast na poradách u zákazníka " Zajištění dostatečného počtu pracovnic na týdenní i víkendové práce " Komunikace se subdodavatelem ohledně UK pracovníků " Výběr a zaučení případných nových pracovnic, kontrola činnosti a správného pracovního postupu u všech pracovnic " Rozvoz prádla (organizace + při větším počtu rozvozů je třeba i fyzická pomoc) " Zodpovědnost za doplnění inventáře na apartmánech (např. nádobí, hygomateriál) " Kontroly stavu apartmánů po úklidu a před příjezdem klientů s maximální péčí a důsledností " Prádelna - správa distribuce a inventury čistého a špinavého prádla, zodpovědnosta za dodání dostatečného množství kusů na prádelnu + komunikace s externí prádelnou " Komunikace se zákazníkem, pozitivní propagace značky B+N, budování maximální zákaznické spokojenosti " Pravidelné objednávky chemie, vybavení v systému pro zajištění zakázky " Hmotná zodpovědnost za hospodaření se svěřeným vybavením a majetkem (vozidla, stroje, vysavače, počítač apod.) " Zpracování fakturace a zodpovědnost za správnost fakturace, odsouhlasení fakturace se zákazníkem " Podklady pro měsíční docházky jako podklady pro zpracování mezd a zodpovědnost za jejich správnost " Personalní oblast (vyplnění dotazníků nových uchazečů, komunikace s HR oddělením, zajištění podpisů dokumentů a jejich včasné doručení na HR apod.) " Reporting teamleaderovi zakázky z B+N " Řešení reklamací, stížností, zajištění nápravných opatření apod. " Zodpovědnost za dodržování BOZP, PO, zákoníku práce, personálně mzdových podmínek a směrnic zaměstnavatele Pracovní doba: " Pracovní doba 8 hod do 16:30 hod + 2x do měsíce SO Místo výkonu práce: " Hotel Marina - Lipno nad Vltavou Co od Vás požadujeme: " Středoškolské vzdělání " Organizační schopnosti " Zkušenost s administrativou (docházka, reporty) " Proaktivní přístup k potřebám zákazníka " Být pro tým zaměstnanců oporou " Zkušenost s úklidovými službami - přímým výkonem, řízením " Nebát se přiložit ruku k dílu v případě výpadků stávajících zaměstnanců " Být flexibilní, v případě nečekaných událostí " Fyzickou kondici " Zkušenosti ve službách (pohostinství, úklidy) výhodou " Čistý rejstřík trestů " Řidičské oprávnění - aktivní řidič Co vám nabízíme: " Práci na HPP s možným nástupem IHNED případně dle domluvy " Slevy od našich partnerů, příspěvek na sport, benefitní kafetérie " Notebook, mobilní telefon " Příspěvek na dopravu až 2000Kč " Kvalitní zaškolení a zajištění všech potřebných pomůcek " Příspěvek na Multisport kartu " Mzdu vždy do 15. dne v následujícím měsíci na účtě

Informace

Publikováno
9. 8. 2023
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
28 000 - 30 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce