menu

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - ASISTENT/ ASISTENTKA OBCHODU

Název společnosti
2P SERVIS s.r.o., Sušice - Nádražní ul.

Další informace

Vhodné pouze pro osoby zdravotně postižené v 1., 2. a 3. stupni invalidity (chráněný trh práce) POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání, znalost MS Office, schopnost práce v podnikovém informačním systému, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní myšlení, aktivní a systematický přístup k práci, ochota učit se novým věcem a pracovním postupům, schopnost práce v týmu i zodpovědnost za samostatné úkoly VÝHODOU: praxe na podobné pozici NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce - zpracování již přijatých objednávek, zadávání objednávek do výroby, práce s informačním systémem, komunikace s různými odděleními napříč firmou, komunikace se zákazníky, vyřizování reklamací VÝŠE MZDY v hrubém za měsíc: 21 300,- Kč - při plném úvazku 8 hodin + odměny dle vykonané práce PRACOVNÍ ÚVAZEK: zkrácený 30 hodin / týden NABÍZENÉ VÝHODY: 5 týdnů dovolené, mzdový růst, motivační ohodnocení, pravidelné měsíční a roční odměny, zaměstnanecké slevy, příspvek na penzijní připojištění/životní pojištění/DIP, flexibilní pracovní doba, po zapracování možnost práce z domova, firemní akce, právní poradenství Jsme certifikovaný výrobce profesních pracovních oděvů pro zdravotnictví a gastronomii, výrobce bytového a hotelového textilu a oděvů pro volný čas. Máme dlouholeté zkušenosti se zaměstnáváním zdravotně postižených

Informace

Publikováno
27. 8. 2024
Pracovní vztah
Práce na zkrácený úvazek
Mzdové ohodnocení
21 300 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce