menu

Telefonní asistent / asistentka obchodníka - HOME OFFICE (25 hodin týdně) - OZP s max. 2. stupněm invalidity

Název společnosti
DigiDay Group s.r.o.

Další informace

VYHRAZENO pro OZP. První kontakt E-MAILEM: kariera@wekool.cz Jsme ostravská společnost WeKool s.r.o. - sociální podnik. Jsme stabilní společnost s 30 zaměstnanci. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici telefonního operátora. Nejedná se o prodej, to má na starosti obchodník. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody. Hledáme asistenta/ku na pozici HOME OFFICE - Havířov. Jaká bude tvá pracovní náplň? Budeš podporovat náš obchodní tým tím, že budeš plánovat a organizovat. Představení společnosti - informativní hovor. Vedení záznamů a reportů z telefonických hovorů. Práce s interním systémem RAYNET (zaučíme tě). Příprava a zpracování obchodních nabídek. Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít? Profesionální jednání a empatie v komunikaci s klienty. Vynikající telefonické komunikační dovednosti. Týmový hráč s pozitivním přístupem a ochotou učit se nové věci. Znalost práce na PC, včetně základních kancelářských aplikací. Chuť pracovat v týmu a rozvíjet se v rámci společnosti. Zvládat různorodé situace s úsměvem. Co ti můžeme nabídnout? Jistý fix + odměny za výkon po zkušební době. Telefon s neomezeným tarifem i pro soukromé účely. Moderní prostory s výbornou dostupností. Pracovní dobu pouze 5 hodin. Multisport kartu jako benefit pro vaše volnočasové aktivity (po zkušební době). Skvělý tým a výbornou kávu na pracovišti. Teambuildingové akce. 25 dní dovolené Multisport karta Zaujali jsme tě? To jsme moc rádi. Zašli svůj životopis na kariera@wekool.cz. Držíme ti židli!

Informace

Publikováno
15. 8. 2024
Pracovní vztah
Práce na zkrácený úvazek
Mzdové ohodnocení
13 000 - 15 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce