menu

Úředníci oddělení stavebního řádu

Název společnosti
Město Cheb -007

Další informace

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení místa úředníka/úřednice oddělení stavebního řádu. Druh práce: úředník/úřednice oddělení stavebního řádu Platová třída: 11 (za podmínek splnění kvalifikačních požadavků) Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: dle dohody Pracovní poměr na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - splnění kvalifikačních požadavků pro výkon činností na stavebním úřadu dle § 30a zákona č. 283/2021 Sb, stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů - dobré komunikační schopnosti - znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znění - znalost zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, v platném znění, a prováděcí vyhlášky ke stavebnímu zákonu, a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákona, ve znění pozdějších úprav - znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění - do 6 měsíců po nástupu povinnost přihlásit se ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti - uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet). Výhodou: - praxe v územní samosprávě - řidičské oprávnění skupiny B. Nabízíme: - pět týdnů dovolené - pružná pracovní doba - zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km, 5 dnů indispozičního volna) - profesní růst a prohlubování znalostí - týmová práce v kolektivu, vzájemná podpora - možnost získání služebního bytu. Výčet dokladů, které je nutné předložit: - vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici v podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz) - strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášek: do 13. září 2024 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny. Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1. Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucího odboru stavebního a životního prostředí Ing. Jaroslava Šinky, tel. 354 440 140, e-mail sinka@cheb.cz. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Informace

Publikováno
21. 8. 2024
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
29 000 - 41 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce