Další informace
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení místa úředníka/úřednice oddělení stavebního řádu.
Druh práce: úředník/úřednice oddělení stavebního řádu
Platová třída: 11 (za podmínek splnění kvalifikačních požadavků)
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: dle dohody
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka.
Minimální požadavky úřadu:
- splnění kvalifikačních požadavků pro výkon činností na stavebním úřadu dle § 30a zákona č. 283/2021 Sb, stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů
- dobré komunikační schopnosti
- znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znění
- znalost zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, v platném znění, a prováděcí vyhlášky ke stavebnímu zákonu, a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákona, ve znění pozdějších úprav
- znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění
- do 6 měsíců po nástupu povinnost přihlásit se ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti
- uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet).
Výhodou:
- praxe v územní samosprávě
- řidičské oprávnění skupiny B.
Nabízíme:
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km, 5 dnů indispozičního volna)
- profesní růst a prohlubování znalostí
- týmová práce v kolektivu, vzájemná podpora
- možnost získání služebního bytu.
Výčet dokladů, které je nutné předložit:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici v podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášek: do 13. září 2024 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.
Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.
Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucího odboru stavebního a životního prostředí Ing. Jaroslava Šinky, tel. 354 440 140, e-mail sinka@cheb.cz.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.