Další informace
Místo výkonu práce: Chebská 500, 351 34 Skalná. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné převedení na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Mzdové ohodnocení: 43.000,- Kč až 51.000,- Kč (výše mzdy bude řešena individuálně při pohovoru). Pracovní doba: Po-Pá. Náplň práce: optimalizace organizačních procesů a manažerských dovedností v oblasti financování a prodeje, vykazování klíčových ekonomických údajů pro vedení, sledování zakázek a kontrola prodejních čísel, sledování finanční výkonnosti společnosti a zavádění účinného controllingu, školení, motivace a nasměrování zaměstnanců ke spolupráci s technickým vedením, pravidelný kontakt s daňovými poradci, organizace dokumentace, využívání a zdokonalování našeho systému řízení zboží s naší IT společností. Požadujeme: 3 roky praxe nebo nejlépe více na srovnatelné pozici, odborná kvalifikace v oboru podnikové administrativy nebo ve srovnatelném oboru, schopnost spolupracovat, flexibilita, schopnost pracovat samostatně, orientace na cíl, dobrá znalost práce na PC (MS Office - MS Word, MS Excel), zkušenosti se systémem pro správu zboží, velmi dobrá znalost AJ slovem i písmem (jakýkoliv další jazyk výhodou, plynulá mluvená i psaná znalost NJ výhodou), technické znalosti. Nabízíme: odpovídající mzdové ohodnocení, kvalitní vstupní školení v rámci týmu, příjemné a moderní pracovní prostředí, možnost účastnit se pokročilých seminářů ve specializovaném oboru, možnost kariérního postupu, řidičský průkaz sk. B. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 8:00-17:00 h) anebo e-mailem.