menu

pomocný administrativní pracovník/ce v obchodě

Název společnosti
Luděk Šedý - Hodonín

Další informace

Náplní práce jsou z 90% pomocné administrativní práce. Uchazeč/ka musí umět základy práce na PC - práce s MS OFFICE, OpenOffice, práce s obrázky a fotkami, logické myšlení, zodpovědnost a pečlivost. Náplň: jednoduchá obsluha eshopu - kopírování produktů, vepisování do tabulek, vkládání fotografií, úprava textu apod. Není nutná nějaká speciální znalost ani vzdělání, pouze lepší znalost práce na PC. Pracovní doba je 20h/týdně, v případě oboustranné spokojenosti v budoucnu možné zvýšení úvazku. Jsme chráněná dílna, tedy vhodné zejména pro ZTP/ČID. Nutná je ochota učit se novým věcem, flexibilita, logické myšlení a samostatnost. Vážní uchazeči, zašlete prosím životopis a motivační dopis výhradně na mail: ukapraaparmy@seznam.cz. Součástí pohovoru bude test Vašich dovedností na PC. Nechoďte na prodejnu bez předchozí domluvy. Ozveme se jen vybraným uchazečům. Zasláním životopisu souhlasíte se Zpracováním osobních údajů.

Informace

Publikováno
8. 8. 2024
Pracovní vztah
Práce na zkrácený úvazek
Mzdové ohodnocení
10 000 - 15 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce