menu

Asistent/ka prodeje

Název společnosti
APEX Computer, s r.o.- pracoviště MB

Další informace

Prvotní informace: emailem: info@apexcomp.cz Upřesňující informace: Úvazek 8 hodin denně po-pá v pracovní dny. Náplň práce: obsluha zákazníků v prodejně s IT a elektronikou, prodej, příjem a výdej zboží, zápis a vystavování faktur a dodacích listů, práce s pokladnou, spojování hovorů, péče o prodejnu, evidence zboží, příjem a vyřizování reklamací, obchodní komunikace s klienty i dodavateli, tvorba nabídek, balení a odesílání zásilek a další činnosti spojené s obchodem a servisem. Požadavky: nutná dobrá znalost českého jazyka v hovorové i písemné formě, ŘP skupiny B, aktivní a spolehlivý přístup, komunikační dovednosti. Zaměstnanecké výhody: Příspěvek na stravné, výhodné nákupy v oboru IT.

Informace

Publikováno
7. 8. 2024
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
25 000 - 30 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce