menu

Administrativa - podpora oddělení

Název společnosti
NELUMBO Energy a.s. - závod Chomutov

Další informace

V případě zájmu nás kontaktujte emailem na: vladimir.haska@nelumbo.cz, zašlete strukturovaný životopis. Požadavky na uchazeče: - středoškolské vzdělání, - technické a logické smýšlení, - organizační schopnosti a schopnost plánování práce, - praxe v administrativě (Word, Excel ..), - samostatnost, - dobré komunikativní schopnosti. Náplň práce: - kontrola a objednání skladových zásob, - řešení firemních pojistných událostí, - stavební řízení, - koordinace servisu a činnosti údržby, - administrativní podpora oddělení. Zaměstnanecké výhody: - pracovní smlouva na dobu neurčitou, - zajímavá a perspektivní práce na HPP ve stabilní společnosti, - práce v přátelském kolektivu, - nástup možný ihned, - příspěvek na stravování.

Informace

Publikováno
5. 8. 2024
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
26 000 - 30 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce