Vaší pracovní náplní bude zajišťovat marketingové aktivity vycházející ze strategického plánu společnosti, jejichž cílem je zviditelnění a propagace společnosti, produktů nebo konkrétní značky, dále zajišťovat aktivity spojené s průzkumem trhu, spolupracovat s obchodním oddělením společnosti, monitorovat a analyzovat tržní příležitosti, prodeje, vývoj trhu, podílet se na přípravě prezentace společnosti na veletrzích, konferencích a seminářích, včetně prezentačních materiálů
Pro tuto pozici nutně potřebujete:
oSŠ/VŠ technického nebo ekonomického směru
oznalost anglického jazyka na úrovni (B2), další jazyk výhodou
odobrá znalost a aktivní užívání programů MS Office
oadministrativní pečlivost a organizační schopnosti.
Pokud budete úspěšní:
očeká na Vás práce pro evropskou jedničku ve svém oboru
oodborný růst a osobnostní rozvoj
odostanete prostor pro komunikaci se zákazníky
odostanete motivující finanční ohodnocení včetně zaměstnaneckých výhod dle platné kolektivní smlouvy