Další informace
Žádáme zájemce, aby se seznámili s podmínkami účasti ve výběrovém řízení, které jsou zveřejněny v "Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo 310969" na webových stránkách FS ČR https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9837663.
Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
- zajišťování komplexního výkonu agendy ve složitých případech správy daní v rozsahu své působnosti
- provádění potřebných procesních úkonů podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů, vydávání rozhodnutí v daňového a správním řízení
- provádění postupů při správě daní podle daňového řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření a postupy k odstranění pochybností se zaměřením na daň z přidané hodnoty
- samostatné provádění kontrol a vykonávání dalších kontrolních působností i ve složitých případech podle obvyklých postupů včetně kontrol subjektů, na které správce daně obdrží podněty od orgánů činných v trestním řízení, odborné zpracovávání rozhodnutí v prvním stupni daňového řízení
Platové a další podmínky:
- platový tarif v rozmezí od 23 390 Kč do 34 370 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
- osobní příplatek od 1 719 Kč do 5 156 Kč,
- zvláštní příplatek ve výši 3 800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., a služebního předpisu GŘ č. 2/2017,
- možnost výkonnostních a cílových odměn,
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Další informace o benefitech a podmínkách výkonu služby jsou k dispozici zde:
Nabídka zaměstnání | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnisprava.cz)
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 4. října 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu:
- poštou na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Olomoucký kraj, Lazecká 545/22, 779 11 Olomouc,
- osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
- v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna3100@fs.mfcr.cz, nebo
- do datové schránky ID 25nnz67.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo č. 310969 vrchní referent/rada v Oddělení kontrolním III – Olomouc“.
Formulář žádosti je přílohou oznámení o vyhlášení výběrového řízení.