menu

Administrativní pracovník/pracovnice majetkového oddělení (OZP)

Název společnosti
OPTIMIA facility s.r.o. - pracoviště: Strojírenská 4/7

Další informace

(Jobmatch) POPIS ČINNOSTI: - evidence majetkového/technického oddělení - evidence služebních vozů - administrativní práce spojená s evidencí vozidel, zajištění servisu, vypracování předávacích protokolů, měsíční vyúčtování aj. - práce s PC (kontrola a úprava v systémech QML, CCS, CARNET, EXCEL) Požadavky: znalost PC (Word, Excel - základ/pokročilý) Řidičský průkaz sk. B výhodou. Pracovní doba: ranní Místo vhodné i pro OZP. Nechodit na pracoviště, první kontakt telefonicky v čase 8:00-14:00 hod. nebo e-mailem!

Informace

Publikováno
19. 9. 2024
Pracovní vztah
Práce na zkrácený úvazek
Mzdové ohodnocení
10 000 - 12 500 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce