menu

Referent/Referentka administrativy

Název společnosti
STEGG s.r.o. Brno Plynárenská

Další informace

Nástup možný ihned, nebo dohodou První kontakt e-mailem, nebo telefonicky od 8:00 do 15:00 hod. Pracovní náplň: - Administrativní podpora společnosti - Vedení jednoduché účetní agendy - správa podkladů, faktur, jednoduché zúčtovávání ověřování písemností, archivace dokumentů a dokladů, vyřizování pošty, zajištění kancelářských potřeb apod. - Organizace porad divize a pořizování zápisu z porad - kontrola a zpracování podkladů pro mzdy zaměstnanců, evidence docházky - Evidence platebních karet, kontrola zpracování dokladů/podpisové kolo zpracování žádostí o zahraniční služební cesty a agenda s tím spojená (pojištění, letenky, hotely, rezervace služebních vozidel, apod.), kontrola vyúčtování Očekáváme: - Aktivní přístup, flexibilita, ochota pracovat, chuť učit se novým věcem - Velmi dobré organizační schopnosti, samostatnost, umět si stanovit priority v náročných situacích - Spolehlivost a pečlivost budete pracovat s účetními doklady, smlouvami a citlivými daty - Středoškolské vzdělání - Znalost práce v Excelu, Wordu a Power pointu - Znalost angličtiny výhodou - Řidičský průkaz - skupina B - výhodou Nabízíme: - Možnost pracovat s profesionály v české technologické společnosti - Příjemné pracovní prostředí s partou fajn lidí - Práci, která není jednotvárná - Firemní benefity - mobilní telefon, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickdays - Stanete se důležitou součástí našeho týmu, můžete dál rozvíjet svou kariéru. Vše Vás naučíme a zaškolíme.

Informace

Publikováno
16. 9. 2024
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
32 000 - 36 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce