menu

Referent nákupu

Název společnosti
Backer Elektro CZ a.s.

Další informace

Místo výkonu práce: Hlinsko POŽADAVKY: střední vzdělání s maturitní zkouškou (všeobecné, odborné), znalost MS OFFICE, AJ, minimálně 2 roky praxe na obdobné pozici. Náplň práce referenta nákupu je objednávání materiálu a obalů dle plánu výroby, zajišťování rozvoje obchodní spolupráce, příprava cenové nabídky pro nové projekty, vyřizování reklamací materiálu, spolupráce s ostatními úseky. ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: smlouva na rok, poté na dobu neurčitou, možnost zvyšování kvalifikace, 5 týdnů dovolené, dotované stravování, příspěvek na penzijní připojištění. První kontakt učiňte, prosím, na níže uvedeném telefonním čísle v čase Po - Pá 7,00 - 14,00 hod, nebo přímo na provozovně Poličská č.p. 444 539 01 Hlinsko v čase Po - Pá 7,00 - 14,00 hod.

Informace

Publikováno
9. 9. 2024
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
25 000 - 33 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce