Náplň práce:
- komplexní správa účetní a daňové agendy (program Pohoda) ve spolupráci s externí účetní a daňovou kanceláří
- kompletní vedení platové a personální agendy (program Pohoda, komunikace s OSSZ a pojišťovnami, příprava smluv a dohod)
- zajišťování fakturace bezhotovostního platebního styku a vedení pokladny
- zpracovávání účetních a statistických výkazů a podkladů
- finanční řízení a zpracovávání rozpočtu ve spolupráci s ředitelem organizace
- vedení majetkové agendy ve spolupráci s technickým pracovníkem
- správa spisové služby, registru smluv a archivu dokumentů
- příprava smluv ve spolupráci s ředitelem organizace
- sledování novinek v oboru (legislativa, nástroje, metodika)
Požadujeme:
- vzdělání nebo praxi v oblasti účetnictví a ekonomiky
- znalost příslušné legislativy včetně specifik příspěvkové organizace
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost a vstřícnost
- přehled o aktuálních nástrojích a metodách řízení ekonomiky a účetnictví
Zaměstnanecké výhody:
- částečná pružnost pracovní doby, po zapracování možnost částečného home office, podpora účetní a daňové kanceláře, příspěvek na stravování a penzijní připojištění, smlouva na dobu neurčitou se zkušební dobou
Pozice je zařazena v 10. platové třídě.
Životopisy posílejte na e-mail reditel@kdholice.cz.
Uzávěrka 15. listopadu 2024. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo uzavřít výběrové řízení před uvedeným datem.