Jak si Vás představujeme: člověka s praxí ve mzdovém a finančním účetnictví alespoň 2 roky (bez toho se neobejdete), mající zkušenosti s evidencí a zpracováním exekucí a insolvencí, orientující se v účetní a daňové problematice. Zároveň chce být součástí týmu naší služby.
Vaší pracovní náplní bude: povedete mzdovou a personální agendu; čeká Vás pravidelné zpracování mezd; komunikace s úřady bude také Vaším denním chlebem, takže se nesmíte bát zvednout telefon nebo napsat email; pokud bude potřeba připravit doklad nebo potvrzení pro zaměstnance, obrátí se na Vás; jednou za rok kompletní zúčtování daní.
Pracovní doba: Po - Pá v čase 6:30 - 15:00 hod.
Zaměstnanecké výhody:
- hlavní pracovní poměr - doba neurčitá (plný úvazek)
- 50,- Kč/den stravenkový paušál
- 25 dnů dovolené
- 24.000,- Kč/ rok zaměstnanecké benefity
- stabilní prostředí poskytovatele sociálních služeb
První kontakt: e-mailem;