Další informace
Rámcová náplň práce:
Vedení účetnictví města, správa daní, příjem a výdej faktur, tvorba a správa rozpočtu včetně jeho úprav, evidence a inventarizace majetku, vyúčtování dotací, měsíční výkazy.
Předpoklady k výkonu povolání:
Plná svéprávnost, trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost, minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou (zaměření na ekonomii a účetnictví výhodou).
Naše požadavky:
Řidičské oprávnění skupiny B, znalost práce s PC, dobré komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, flexibilita.
Naše nabídka:
Platové ohodnocení v souladu s Nařízením vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění, dle dosaženého vzdělání a délky započitatelné praxe, osobní ohodnocení až do výše 50% platového tarifu, 5 týdnů dovolené, zaměstnanecké benefity v podobě příspěvků na stravování, penzijní připojištění a rekreaci, přátelský kolektiv zaměstnanců.
Zájemci mohou posílat písemné přihlášky spolu s ověřenou kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, výpisem z rejstříku trestů (nesmí být starší 3 měsíců) a strukturovaným životopisem k rukám tajemníka na adresu Městský úřad, Náměstí 200, 345 26 Bělá nad Radbuzou.
Písemné přihlášky mohou zájemci doručovat Městskému úřadu Bělá nad Radbuzou do doby zveřejnění této výzvy, k později podaným přihláškám již nebude přihlíženo.