Do mladého kolektivu hledáme kolegyni se zkušenostmi z administrativy na naši centrálu v Č. Budějovicích - Litvínovicích.
Popis pozice
- vystavování faktur, příjemky, výdejky
- vedení pokladny, evidence a tisk čárových kódů a další administrativní činnost
- podpora obchodního oddělení i skladu
- komunikace se zákazníky i dodavateli
Požadujeme:
- ukončené SŠ vzdělání ekonomického směru
- znalost práce na PC (MS Office, e-mail. klient, Windows 10)
- komunikativnost, příjemné vystupování, zodpovědnost, pečlivost
- praxe s fakturací a evidencí účetních dokladů
- praxe v obdobném prodeji a znalost evidence skladového hospodářství velkou výhodou
Zaměstnanecké výhody: stabilní zaměstnání (přes 30 let na trhu); práce na HPP; jednosměnný provoz, práce pouze v pracovní dny, žádné svátky ani víkendy; odměny dle výsledků firmy + osobní ohodnocení během roku; příspěvek na stravování
V případě zájmu kontaktovat zaměstnavatele e-mailem na kulhankova@repam.cz