menu

Odborný referent / odborná referentka odboru rozvoje a živnostenského podnikání Městského úřadu v Mikulově

Název společnosti
Sídlo společnosti
Náměstí 158/1, 692 01, Mikulov

Město Mikulov
Městský úřad


OZNÁMENÍ
o vyhlášení výběrového řízení
Město Mikulov vyhlašuje, dle zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných
celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení na funkci

odborný/á referent/ka odboru rozvoje a živnostenského podnikání Městského úřadu v Mikulově.

Druh práce: Sestavování programů rozvoje obce

Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka:
Fyzická osoba, která je státním občanem ČR, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem.

Požadujeme: 
• vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, zejména ve studijním
• oboru stavebního, architektonického, geografického nebo právního směru,
• zkušenosti a orientace v problematice dotací v oblasti národních zdrojů a EU výhodou,
• znalost práce s technickou projektovou dokumentací a územně plánovací dokumentací,
• znalost práce v GIS,
• znalost problematiky participativních rozpočtů územně samosprávných celků výhodou,
• praxe v oblasti práce s rozvojovými dokumenty obce výhodou,
• zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících
• územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů vítána,
• organizační a komunikační schopnosti,
• velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC,
• řidičský průkaz sk. B.

Nabízíme:
• stabilní zázemí úřadu územní samosprávy,
• motivační finanční ohodnocení,
• mimořádné odměny,
• pružnou pracovní dobu,
• 5 týdnů dovolené na zotavenou + 5 dnů sick day,
• podporu profesního i osobního rozvoje,
• systém dalšího vzdělávání,
• stravenky v hodnotě 130,-Kč/den,
• příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na kulturní a sportovní vyžití,
• příspěvek na úpravu zevnějšku (ošatné),
• příspěvek na dopravu do zaměstnání,
• stabilizační příspěvek.

Místo výkonu práce: Mikulov
Platová třída odpovídající druhu práce: PT 11
Předpokládané datum nástupu: 03.02.2025, případně dle dohody
Doba trvání pracovního poměru: doba neurčitá
Úvazek: 40 hodin/týden

Náležitosti písemné přihlášky k výběrovému řízení:
• jméno, příjmení a titul uchazeče,
• datum a místo narození uchazeče,
• státní příslušnost uchazeče,
• místo trvalého pobytu uchazeče,
• číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího
• státního občana,
• datum a podpis uchazeče.

Výčet dokladů, které se připojí k písemné přihlášce:
• strukturovaný životopis vlastnoručně podepsaný, ve kterém se mimo jiné uvedou údaje o všech dosavadních zaměstnáních, včetně uvedení zaměstnavatele, druhu, vykonávané práce a období, dále údaje o odborných znalostech a dovednostech,
• výpis evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
• úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Pro zajištění pružné vzájemné komunikace žádáme uchazeče o uvedení telefonního čísla a e-mailové adresy.

Bližší informace poskytne Ing. Michal Kramář, e-mail: kramar@mikulov.cz, tel. 519 444 612.

Písemnou přihlášku, se všemi náležitostmi a požadovanými doklady, doručte nejpozději do 20. 12. 2024 do 12.00 hod. osobně na podatelnu MěÚ Mikulov nebo poštou na adresu Městského úřadu Mikulov, Náměstí 158/1, 692 01 Mikulov.
Pro posouzení splnění termínu podání přihlášky je rozhodující datum doručení.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu, případně nevybrat žádného uchazeče.

Informace

Publikováno
26. 11. 2024
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Místo práce
Mikulov
Kontaktní osoba
Bc. Jana Kubánková