1. Monitoring konkurentů a jejich produktů, s cílem zajistit přesné umístění našich vlastních produktů.
2. Spolupráce s oddělením konstrukce, ke zvýšení naší konkurenční výhody.
3. Koordinace s oddělením marketingu při přípravě propagačních materiálů.
4. Příprava a aktualizace veškeré potřebné dokumentace pro podporu prodeje (integrační, provozní a servisní příručky).
5. Zajištění a dohled nad nutnými certifikacemi pro produkty na potenciálních trzích.
6. Tvorba seznamu možností a náhradních dílů pro produkty společnosti.
7. Návrh ceny produktů a náhradních dílů MIRAI s odůvodněním konkurenceschopnosti.
8. Součinnost s analytickým oddělením ohledně materiálů nezbytných pro rozšíření přítomnosti společnosti v oboru.
9. Návrh rozšíření produktové řady společnosti na základě průzkumu trhu.
10. Účast na firemních prezentacích a výstavách.
11. Součinnost při školení prodejního týmu.
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.