menu

asistenti firmy

Název společnosti
Procart group s.r.o..

Další informace

Naše požadavky: - Odpovědnost za vedení administrativní agendy. - Dobrá znalost práce s internetem a emailem. - Výborné komunikační schopnosti při jednání s klienty. - Znalost polského, anglického nebo ruského jazyka výhodou. - Ekonomické vzdělání v oblasti účetnictví výhodou. - Aktivní znalost práce na PC - MS Office. - Znalost účetního systému Premier výhodou. - Psaní všemi deseti - výhodou. - Spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, přesnost, loajalita. - Analytické myšlení. - Pozitivní přístup k práci. Náplň práce: - Příprava firemní smluvní dokumentace. - Komunikace s klienty emailem a telefonem. - Komunikace s úřady státní správy. - Zpracování pošty (roztřídění, zapsání, naskenování). - Archivace Nabízíme - Zaměstnání na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou. - Příspěvek na stravování. - Bonusy a prémie. - Různorodou a odpovědnou práci. - Nástup možný ihned. - Přátelský kolektiv. Příspěvek na stravování. Bonusy a prémie. Občerstvení na pracovišti způsob kontaktu: životopis zasílat na e-mail

Informace

Publikováno
22. 11. 2024
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
21 000 - 25 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce