menu

obchodní asistent/ka

Název společnosti
Hilding Anders Česká republika a. s.

Další informace

OBCHODNÍ ASISTENT/KA Požadujeme: SŠ vzdělání, zkušenosti na obdobné pozici výhodou, nikoli podmínkou, znalost programů MS Office (Excel, Word, Powerpoint), výbornou znalost českého jazyka, komunikační dovednosti a schopnost pracovat v týmu, samostatnost, pečlivost, aktivní přístup ke svěřeným úkolům, organizační schopnosti, ochotu učit se novým věcem, znalost anglického / německého jazyka výhodou, trestní bezúhonnost, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič). Náplň práce: podpora obchodního týmu, obchodní dokumentace, zápisy z porad, správa databáze zákazníků, evidence a vyřizování poštovních zásilek, telefonická a emailová komunikace se zákazníky, práce s interním systémem, spolupráce s ostatními odděleními společnosti, zajišťování ubytování a občerstvení pro návštěvy. Místo výkonu práce: Branská 329, 514 01 Jilemnice. Nabízíme: příjemné pracovní prostředí nadnárodní společnosti, práce v přátelském kolektivu, 20 dní dovolené, 3 dny sick days, firemní telefon a notebook, příspěvek na stravování, pernamentky do bazénu v Nové Pace, Vrchlabí a Jilemnici,vstupenky do ZOO Dvůr Králové n./Labem pro celou rodinu, jazykové kurzy, možnost zakoupení našich výrobků za zvýhodněnou cenu, po zapracování smlouva na dobu neurčitou. Kontakt: - e-mailem: info.cz@hildinganders.com - telefonicky: 604 197 928, po - pá: 8:00 - 14:00 hodin

Informace

Publikováno
20. 11. 2024
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
25 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce
Na vašem soukromí nám záleží

Soubory cookies používáme k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.