Další informace
Pracovní náplň:
- koordinace aktivit v oblasti zahraniční spolupráce,
- zajištění administrativní podpory pro zahraniční pracovníky a studenty přijíždějící na výměnný pobyt na JU,
- poradentství v oblasti vízových a pobytových záležitostí,
- koordinace a organizační zajištění akcí v oblasti zahraniční spolupráce,
- koordinace a organizační zajištění akcí na podporu integrace zahraničních studentů do prostředí JU,
- příprava a organizace zahraničních návštěv a delegací,
- administrativní zajištění aktivit v rámci projektů řešených útvarem.
Požadujeme:
- ukončené vysokoškolské vzdělání,
- znalost AJ na úrovni min. B2 + znalost dalšího světového jazyku (NJ, FJ, ŠJ) vítána,
- organizační a komunikační schopnosti, koncepční a analytické myšlení, schopnost týmové spolupráce,
- spolehlivost, samostatnost, pečlivost, aktivní přístup,
- velmi dobrá znalost Windows a MS Office,
- zkušenosti z oblasti zahraničních vztahů výhodou,
- zkušenosti s administrací projektů výhodou.
Nabízíme:
- zajímavou práci s možností profesního rozvoje,
- práci v příjemném kolektivu,
- perspektivu zaměstnání,
- zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování,
- zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování, benefitní služby mobilního operátora pro zaměstnance a rodinné příslušníky či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, zvýhodněné službv u Alza.cz, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu, práce v instituci implementující HR AWARD.
Nástup: od 1. 1. 2025 nebo po dohodě
Pracovní poměr: doba určitá s tříměsíční zkušební dobou (zástup za mateřskou dovolenou)
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „Odborný referent ÚZV“ zasílejte na e-mail: personalni@jcu.cz do 6. 12. 2024.
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.
Výběrové řízení může být kdykoli v jeho průběhu zrušeno a žádný z uchazečů nemusí být přijat do pracovního poměru.