menu

Referent/ka CT

Název společnosti
DHL Freight CZ s.r.o. - Plzeň

Další informace

Požadujeme: znalost FJ a AJ na komunikativní úrovni, znalost práce na PC, převážně MS Excel, dobrý time management, výhodou zkušenosti z logistiky. Asertivita a nekonfilktní jednání. Náplň práce: komunikace se zákazníky, zahraničními partnery a s naším zákaznickým oddělením zpracovávat cenové nabídky a objednávky podílet se na realizaci přepravy zboží administrativa - pravidelný reporting, práce s MS Excel, interními SW nástroji, apod. Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené, 3 dny zdravotního volna, stravenkový paušál plně hrazený zaměstnavatelem (90Kč/odpracovaný den), aj.

Informace

Publikováno
15. 11. 2024
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
34 000 - 39 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce