menu

Vedoucí Odboru správy majetku města

Název společnosti
Město Kostelec nad Orlicí

Další informace

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - bližší informace, předpoklady a náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na úřední desce www.kostelecno.cz. Přihlášky předat poštou, osobně na podatelnu, datovou schránkou nebo e-mailem na adresu personalistika@muko.cz. Uzávěrka přihlášek 8.12.2024. Kontaktní osoby pro bližší informace jsou RNDr. Tomáš Kytlík, starosta města nebo Ing. Jitka Jičínská, DiS, tajemnice MÚ (778 402 285/602 112 046, tkytlik@kostelecno.cz/jicinska@muko.cz). Požadované vzdělání: - Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu. Výhodou: - vzdělání v oboru stavebním, architektonickém, ekonomickém nebo právním - praxe v oblasti realizace investic, veřejných zakázek, dotační politiky, územního plánování, správy majetku. Další požadavky: - zkušenost s vedením pracovního kolektivu, manažerské dovednosti - schopnost analyticky a koncepčně myslet - rozhodnost, samostatnost, zodpovědnost - dobré komunikační a organizační schopnosti - spolehlivost při hospodaření se svěřenými prostředky - asertivní jednání, časová flexibilita - znalost práce s PC a kancelářskými programy - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/řidička). Výhodou: - znalost zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon (v platném znění) - znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (v platném znění) - znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (v platném znění) - schopnost posuzovat a připravovat stavební dokumentaci. Náplň práce: - metodické vedení odboru, koordinace činností v rámci odboru - komplexní koordinace postupů při zadávání veřejných zakázek - komplexní koordinace a metodické usměrňování správy majetkových souborů - navrhování komerčního využití majetku - příprava jednotlivých smluv v rámci náplně odboru - působení v nájemních vztazích bytového hospodářství města Kostelce nad Orlicí - zpracování závěrečného vyhodnocení státních dotací - příprava podkladů pro jednání rady města a zastupitelstva města spojené s majetkovými záležitostmi. Nabízíme benefity: - 25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna s plnou náhradou platu (sick days) - pružná pracovní doba - příspěvek na stravenky, příspěvek k životním a pracovním výročím. - sociální fond, účast na odborných vzdělávacích akcích na náklady zaměstnavatele - stabilní práce v příjemném prostředí - po zapracování adekvátní osobní finanční ohodnocení. Nástup 1.4. 2025 nebo dle dohody.

Informace

Publikováno
8. 11. 2024
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
25 280 - 37 170 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce