menu

referent/ka správy příjmů

Název společnosti
Generální ředitelství cel - Celní úřad pro Kraj Vysočina

Další informace

Náplň práce: Činnosti spojené s oblastí výkonu správy příjmů, tj. zejména: - provádění bezhotovostních a pokladních operací za účelem výběru a odvodu finančních prostředků - účtování o zálohových platbách za ukončené období a vyměřování případných přeplatků a nedoplatků - odpis nedoplatků - vedení evidence zásob příkazových bloků Činnosti v oblasti evidence a správy platebních povinností, jejichž ukladatelem není orgán Celní správy ČR, tj. zejména: - evidence registru subjektů a příjemců agendy dělené správy - zajišťování distribuce a vyúčtování příkazových bloků včetně jejich likvidace - evidence, příjem a kontrola předpisů platebních povinností od ukladatelů - zpracování vyrozumění o nedoplatku - správa převodů příjemcům Požadavky: - úplné střední vzdělání s maturitou - trestní bezúhonnost - znalost práce na PC- MS Office, Outlook, internet - pečlivost, pozornost, samostatnost - časová flexibilita - řidičský průkaz skupiny B výhodou 1.kontakt e-mailem - po zapracování možnost přiznání osobního příplatku, - výkonnostní / cílové odměny - u vybraných pozic možnost uplatnění home office a pružné pracovní doby - po splnění podmínek příspěvek na penzijní připojištění (nad rámec osobního účtu FKSP) - po splnění podmínek možnost získání bezúročné půjčky na bydlení a na vybavení domácnosti - Multisport karta dle zájmu zaměstnance (více informací k tomuto benefitu na www.multisport.cz) - interní i externí odborné vzdělávání (plně hrazené odborné semináře, školení aj.)

Informace

Publikováno
4. 12. 2024
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
23 210 - 33 320 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce