menu

ASISTENT OBCHODU - ODDĚLENÍ AUTOMATIZACE (M/Ž)

Název společnosti
ALFA IN a.s.

Další informace

Náplň práce: - komunikace se zákazníky ČR a SK - vytváření nabídek - vyřizování přijatých objednávek - fakturace zakázek - komunikace s dodavateli v zahraničí - objednávání zboží, příjem a výdej zboží - spolupráce na tvorbě katalogů - tvorba přehledů pro obchodníky Jazyky - anglický jazyk B1 - psaná forma i komunikace PC - uživatelská znalost Řidičský průkaz, praxe - výhodou Požadavky: Rychlá práce na PC Technické uvažování (je potřeba se orientovat v sortimentu firmy) Samostatnost Schopnost "dotahovat věci do konce" Ochota se učit novým věcem Zaměstnanecké výhody: Dobré pracovní prostředí Jednosměnný provoz - ranní směna (7:00 - 15:30) Odpovídající platové ohodnocení Možnost penzijního připojištění Zajištěné závodní stravování Týden dovolené navíc - celkem 25 dní Platové ohodnocení - dle odvedené práce

Informace

Publikováno
2. 12. 2024
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
27 000 - 37 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce